14 فوریه

آموزش: چطور سابقه برنامه های خریداری شده را از لیست آیفون پاک کنیم؟

آموزش: چطور سابقه برنامه های خریداری شده را از لیست آیفون پاک کنیم؟

استفاده کنندگان از تلفن های هوشمند و تبلت ها معمولا برنامه (یا بازی) های زیادی روی دستگاه خود نسب می کنند. این قضیه درباره هر سه گروه کاربران اندروید، iOS و ویندوزفون یکسان و برقرار است اما در حالی که اگر شما کاربر اندروید یا ویندوزفون باشید می توانید خیلی راحت برنامه هایی را که نصب کرده اید پاک کرده و تاریخچه دانلودتان را هم پاک کنید، این کار برای کاربران iOS کمی پیچیده تر می باشد و دلیل اصلی آن نیز وجود واسطه ای به نام iTunes است. اما شاید شما هم جزو کاربرانی باشید که قصد دارید سابقه برنامه های خریداری شده خود را از روی آیفون (یا آیپد) پاک کنید. برای آشنا شدن با روش کار در ادامه با ما همراه باشید.

پاک کردن سابقه دانلودها در iOS را باید به دو بخش تقسیم کرد.

iTunes

اگر می خواهید تاریخچه دانلود شما در iTunes پاک شود باید پس از باز کردن این برنامه وارد بخش iTunes Store شوید و سپس روی گزینه Purchased تپ کنید (همین مسیر روی رایانه در شکل مطلب نشان داده شده است). سپس باید وارد بخش Apps شوید و بعد روی All تپ کنید تا لیست همه برنامه ها نمایش داده شود. در این قسمت اگر بخواهید برنامه ای را حذف کنید می توانید به راحتی با تپ روی علامت x که روی هر برنامه ظاهر می شود این کار را انجام دهید. اگر از iTunes نسخه 12.3.1 و بالاتر استفاده می کنید کافی است روی هر برنامه دوبار تپ کنید تا سوالی مبنی بر حذف برنامه نمایش داده شود.

حذف سابقه برنامه های خریداری شده

برای این کار باید وارد حساب کاربری iCloud خود شوید. پس از ورود به بخش account options بروید و سپس روی Purchased کلیک کنید. در این قسمت لیستی از همه برنامه هایی که تا به حال خریداری و یا دانلود کرده اید نمایش داده خواهد شد. راحت ترین کار آن است که روی All در بخش History کلیک کرده و سپس لیست را پاک کنید.

mwc2016

تلگرام

سیستم اطلاع رسانی