13 ژانویه

گلکسی اس 7، S7 Edge و S7 Edge plus در راه معرفی؛ خبری از S7 Plus نیست

گلکسی اس 7، S7 Edge و S7 Edge plus در راه معرفی؛ خبری از S7 Plus نیست

همان طور که احتمالا در جریان هستید مراسم Unpacked سامسونگ قرار است در تاریخ 21 فوریه در بازه زمانی نمایشگاه کنگره جهانی موبایل برگزار شود. تا اینجا مطمئن هستیم که این کمپانی قصد دارد از تلفن های جدیدی در سری کهکشانی های خود رونمایی کند اما آنچه هنوز هم محل بحث فراوان بین کاربران است، تعداد دستگاه های است که سامسونگ برای سری S7 خود در نظر گرفته.

تا پیش از این شایعات متعددی در این زمینه مطرح شده بودند که شاید پر طرفدارترین آنها مربوط به عرضه چهار مدل Galaxy S7، Galaxy S7 Edge، Galaxy S7 Edge Plus و Galaxy S7 Plus بودند. همچنین به نظر می رسید هر یک از این دستگاه ها دارای اندازه به خصوصی هستند که آنها را از یکدیگر متمایز می کند. چنین اخباری باعث به وجود آمدن سوالات متعددی در ذهن کاربران می شد که از جمله می توان به تفاوت مدل S7 Plus و سری نوت و همچنین تفاوت بین S7 و S7 Plus اشاره کرد که تنها به چند دهم اینچ اندازه نمایشگر خلاصه می شدند و یافتن توجیه مناسبی برای این گوشی را بسیار سخت می کردند. اما ظاهرا قرار نیست این داستان گمانه زنی ها پایانی داشته باشد چون امروز حساب کاربری evleaks@ تصویری را منتشر کرد بر اساس آن سه مدل از گوشی های جدید سامسونگ برای معرفی فهرست شده بودند. این سه مدل عبارت اند از Galaxy S7، Galaxy S7 Edge و Galaxy S7 Edge Plus. همان طور که می بینید خبری از Galaxy S7 Plus نیست اما همچنان نمی توان با قطعیت درباره تولید شدن یا نشدن این دستگاه صحبت کرد. همچنین سوال دیگری که در این بین به وجود می آید درباره Galaxy S7 Edge Plus است. اگر یادتان باشد سال گذشته میلادی مدل های S6 و S6 Edge به همراه همدیگر معرفی شدند و چند ماه بعد از S6 Edge Plus در کنار Note 5 رونمایی شد. به این ترتیب در صورت معرفی مدل S7 Edge Plus در اسفند ماه امسال، فاصله زمانی عرضه دو مدل از یک خانواده بسیار کمتر و چیزی در حدود 6 ماه خواهد بود که کمی عجیب و غیر منطقی به نظر می رسد. با این حال پاسخ قطعی درباره این سوال نیز وجود ندارد و باید همه چیز را به مراسم سامسونگ موکول کرد.

از لحاظ سخت افزاری مدل های جدید سامسونگ تقریبا مشابه یکدیگر هستند و در آنها از دوربین های 12 مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت، پردازنده های اسنپ دراگون 820 یا Exynos 8890 و 4 گیگابایت حافظه RAM استفاده شده است و بر اساس گزارشات تنها تفاوتی که در این دستگاه ها وجود دارد اندازه نمایشگرهای QHD آنهاست که به ترتیب 5.1 مسطح، 5.1 خمیده و 5.7 اینچ اعلام شده اند.

google

facebook

insta

twitter

telegram

مرکز فیلم

بک لینک قوی