29 فوریه

توسعه دهندگان ویندوزفون دو برابر بیشتر از همکاران اندرویدی خود درآمد دارند!

توسعه دهندگان ویندوزفون دو برابر بیشتر از همکاران اندرویدی خود درآمد دارند!

برنامه نویسان سیستم عامل های مختلف نقش بسیار مهمی را در رشد و نمو پلتفرم ها دارند و هر چقدر که این توسعه دهندگان برنامه ها و اپلیکیشن های با کیفیت تری بسازند کارربران بیشتری مجاب به استفاده از آن پلتفرم میشوند که نتیجه ی آن رشد سهام آن پلتفرم خواهد بود. در سال 2016 تعداد توسعه دهندگان در inmobi (جمهوری توسعه دهندگان برنامه های موبایل) بیش از 1000 نفر گزارش شده است. میانگین درآمد توسعه دهندگان ویندوزفونی بیش از دو برابر توسعه دهندگان اندرویدی گزارش شده است. همراه ما باشید.

 

مطمئنا از این گزارش تعجب کرده اید! اما وقتی بدانید که توسعه دهندگان ویندوزفونی 50 در صد درآمد بیشتری نسبت توسعه دهندگان iOS نیز دارند بیشتر شگفت زده میشوید! با وجود این اعداد و ارقام، 86 در صد از توسعه دهندگان برای سیستم عامل اندروید، 56 در صد برای iOS و تنها 21 در صد برای پلتفرم ویندوزفون برنامه نویسی میکنند. در عین حال توسعه دهندگان ویندوزفون ماهیانه به طور میانگین مبلغی حدودا برابر با 11 هزار و چهار صد دلار به جیب میزنند. میانگین درآمد ماهیانه ی توسعه دهندگان iOS حدودا 8100 دلار و در آمد ماهیانه ی توسعه دهندگان اندرویدی نیز 4900 دلار گزارش شده است. در واقع 49 در صد توسعه دهندگان ویندوزفون در ماه بیش از 10 هزار دلار درآمد دارند در حالی که 43 در صد از توسعه دهندگان اندرویدی این مقدار درآمد ماهیانه دارند و در مورد iOS نیز 53 در صد توسعه دهندگان این پلتفرم هر ماه 10 هزار دلار درآمد کسب میکنند.

اما سوال اینجاست که چگونه میشود که توسعه دهندگان ویندوزفون با آن مقدار سهم و فروش کم در بازار سیستم عامل ها درآمد بیشتری از توسعه دهندگان اندروید و iOS که سهم عمده ی بازار را در اختیار دارند داشته باشند؟! inmobi جواب این سوال را اینگونه داده است که ” توسعه دهندگان به دلیل اینکه رقیب های کمتری دارند باعث میشود کار آن ها برای کشف برنامه های جدید آسان تر باشد”.  

inmobi گفته است که: از آنجا که تعداد برنامه نویسان ویندوزفون کمتر هستند ، اپ استور این پلتفرم به پراکندگی اپ استور های رقیبان خود یعنی اندروید و iOS نیست. از این رو پیدا کردن برنامه ها در این اپ استور آسان تر از پیدا کردن برنامه در اپ استور های رقیبان است. به نظر میرسد برنامه نویسان ویندوزفون از درآمد بالای خود بسیار لذت میبرند” .

اکثر برنامه نویسان ویندوزفون بسیار به آینده ی این سیستم عامل خوش بین هستند. 28 در صد از آن ها انتظار دارند که در طول سه سال آینده رشد درآمد بیشتری داشته باشند و 16 در صد انتظار کاهش درآمد را دارند. همچنین 75 در صد توسعه دهندگان اندرویدی نیز انتظار رشد بیشتر در طول سه سال آینده را دارند و 19 در صد نیز کاهش درآمد را پیش بینی میکنند و 61 در صد توسعه دهندگان iOS به سه سال آینده خوش بین هستند و 25 در صد دید خوبی نسبت به آینده ی این سیستم عامل ندارند.

 

دانلود ها پلاس

ترانه