19 مارس

تصاویر درز شده از Galaxy J5 2016 فریم فلزی این گوشی را نمایان ساختند

تصاویر درز شده از Galaxy J5 2016 فریم فلزی این گوشی را نمایان ساختند

احتمالا خاطرتان هست که طی ماه های اخیر خبرهایی در مورد گوشی سامسونگ Galaxy j5 نسخه ی 2016 شنیده اید. این گوشی هنوز به صورت رسمی از سوی سامسونگ معرفی نشده است اما تا کنون اطلاعات زیاد و تصاویری از این گوشی منتشر شده است و تا حدود زیادی با این گوشی هستیم. اکنون تصاویر رندر شده ی جدیدی از این گوشی به بیرون درز کرده است که نشان از فریم احتمالا فلزی این گوشی دارد. همراه ما باشید.

 

این تصاویر همان طور که مشاهده میکنید کیفیت بسیار خوبی دارند و تقریبا از تمامی جهات و نمای نزدیک J5 2016 را به رخ میکشند. با مشاهده ی تصاویر متوجه شباهت زیاد این گوشی به سری A 2016 میشویم. تا حدودی با نیم نگاهی به تصاویر میتوان به فلزی بودن فریم این گوشی پی برد اما دلایل بیشتری برای اثبات این نظر وجود دارد. شکافی بر روی درب پشتی این گوشی وجود دارد که نشان میدهد درب پشتی قابل جداسازی است. همچنین به نظر میرسد درب پشتی از طرح فلز برس خورده برخوردار باشد. دو رنگ از این گوشی نیز در تصاویر نشان داده شده است و احتمالا این گوشی در رنگ های سفید و طلایی عرضه شود.

از دیگر مشخصات فنی این گوشی که تا کنون منتشر شده است میتوان به صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر HD 720P با پنل سوپر امولد اشاره کرد. در زیر بدنه ی این گوشی نیز احتمالا از پردازنده ی کوالکام اسنپ دراگون 410 به همراه دو گیگابایت حافظه ی رم و 16 گیگابایت حافظه ی داخلی استفاده شده باشد. j5 2016 به اندروید 5.1.1 و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که توانایی ضبط فیلم با حداکثر کیفیت فول اچ دی را خواهد داشت.

دانلود فیلم

مدلینگ