18 ژانویه

با اپلیکیشن Upgrade Advisor گوشی خود را آماده دریافت آپدیت ویندوز 10 موبایل کنید

با اپلیکیشن Upgrade Advisor گوشی خود را آماده دریافت آپدیت ویندوز 10 موبایل کنید

چند روزی میشود که شاهد ارائه ی آپدیت ویندوز 10 موبایل از سوی مایکروسافت در برخی نقاط جهان برای گوشی های مایکروسافت لومیا بوده ایم و انتظار میرود به زودی این آپدیت برای مناطق بیشتری عرضه شود.در این بین  کمپانی مایکروسافت برنامه ی جدیدی را برای دریافت این آپدیت ارائه داده است.

 

 اگر شما از کاربران گوشی های لومیا هستید و میخواهید از دریافت این آپدیت مطمئن شوید و یا بررسی کنید که گوشی شما از این آپدیت پشتیبانی میکند یا خیر میتوانید از اپلیکیشن جدید مایکروسافت با نام Upgrade advisor  استفاده کنید.مطمئنا لیست ها و خبر های بسیاری از اسامی مدل های گوشی هایی که آپدیت بزرگ ویندوز 10 موبایل را دریافت خواهند کرد ، در فضای اینترنت دیده اید و هر چه بیشتر این لیست ها را مشاهده میکنید و وب سایت های مختلف را جستجو میکنید فقط سر در گم تر میشوید و به نتیجه ی مطلوبی نمیرسید.

خوشبختانه کمپانی مایکروسافت قدمی برای حل مشکل شما برداشته است و تصمیمی برای سر درگمی شما گرفته است تا تکلیف کاربران سری لومیا را روشن کند. با اپلیکیشن جدید مایکروسافت که در حال توسعه است و در مرحله ی آزمایشی قرار دارد شما میتوانید جواب تمامی سوالات خود را در مورد آپدیت ویندوز 10 موبایل دریافت کنید. در واقع این نرم افزار یک منبع موثق برای کاربران ویندوزفون است تا به کمک آن از چگونگی آماده سازی گوشی خود برای دریافت فریمور های جدید اطلاع پیدا کنند و مهم تر از آن اینکه آیا اصلا گوشی شما واجدیت دریافت آپدیت ویندوز 10 موبایل را دارد یا خیر.Upgrade advisor هم اکنون در استور مایکروسافت قابل دریافت است اما در مرحله ی آزمایشی قرار دارد و برای تمامی کاربران در دسترس نیست. اگر اکانت مایکروسافت شما از نوع “توسعه دهنده” باشد شما قادر به دانلود آن خواهید بود.

در حال حاظر از تعدادی از پیش نیاز های ویندوز 10 موبایل مطلع هستیم و برای دریافت این آپدیت گوشی لومیا شما میبایست حداقل 8 گیگ حافظه ی داخلی داشته باشد. ورژن نرم افزار سیستم عامل شما باید 8.10.14219.314  یا بالاتر باشد یا به طور خلاصه و مفید شما باید Lumia Denim را روی گوشی خود نصب داشته باشید. لازم به ذکر است امکانات و ویژگی های ویندوز 10 موبایل وابسته به مدل گوشی است.

خرم خبر

یوزرنیم و پسورد نود 32