7 مارس

تصاویر و اطلاعات در مورد نسخه ی جدید Galaxy Tab 3 Lite فاش شد

تصاویر و اطلاعات در مورد نسخه ی جدید Galaxy Tab 3 Lite فاش شد

به نظر میرسد کمپانی سامسونگ قصد دارد نسخه ی بروزرسانی شده ی تبلت Tab 3 Lite را معرفی کند. بر اساس گفته ی وب سایت Zaubia، 14 عدد از این تبلت برای تست های مختلف از جمله سازگاری با شبکه وارد هند شده اند و مورد آزمایش قرار گرفته اند . بر اساس این گزارش نسخه ی اصلی با شماره مدل SM-T111 خواهد بود که از Wi-Fiو شبکه ی 3G پشتیبانی میکند و مدل SM-T1110 که فقط از Wi-Fi پشتیبانی میکند.

 

بر اساس لیست منتشر شده قیمت این تبلت 104 دلار ذکر شده است که البته انتظار نمیرود قیمت خرده فروشی این مدل باشد و باید انتظار قیمت بالاتری را هنگام ورود به بازار از آن داشته باشیم.در مورد مشخصات این تبلت نیز به لطف GFXBench تقریبا تمامی مشخصات فنی آن ذکر شده است و بر اساس آن تب 3 لایت از صفحه نمایش 7 اینچی با رزولوشن 600*1024 بهره میبرد که در نسل اول این تبلت نیز همین مقدار بود. پردازنده ی دو هسته ای Marvell با فرکانس 1.2GHz نیز مدل های SM-T111 و SM-T1110 کنار رفتند و به جای آن پردازنده ی اسنپ دراگون 410 با 4 هسته یردازشی با فرکانس کاری 1.2GHz استفاده شده است. پردازشگر گرافیکی Adreno 306 نیز وظیفه ی پردازش های گرافیکی را به دوش خواهد کشید.

نسخه ی به روز شده تب 3 لایت به 50 در صد حافظه ی رم بیشتر نسبت به نسخه ی اولیه یعنی 1.5 گیگابایت حافظه ی رم مجهز شده است و همانند نسخه ی اولیه از 8 گیگابایت حافظه ی داخلی برخوردار است. در حالی که نسخه ی اولیه ی این تبلت به دوربین اصلی 2 مگاپیکسلی مجهز شده بود در نسخه ی به روز شده به 5 مگاپیکسل ارتقا یافته است و دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی نیز به این مدل اضافه شده است. اندروید نسخه ی 5.1.1 نیز به صورت پیشفرض بر روی این تبلت نصب شده است. در مورد زمان معرفی رسمی این تبلت از سوی سامسونگ حرفی زده نشده است.

آهنگ جدید

قرآن