10 فوریه

تصاویری از مدل های طلایی و نقره ای گلکسی اس 7

تصاویری از مدل های طلایی و نقره ای گلکسی اس 7

تنها 11 روز تا زمان برگزاری همایش ویژه سامسونگ و سپس نمایشگاه MWC 2016 باقی مانده و درست طبق پیش بینی ها، در روزهای پایانی منتهی به این رخدادها، حجم اطلاعات منتشر شده درباره گجت های در نظر گرفته شده برای معرفی نیز افزایش می یابند. در روزهای گذشته با انبوه اطلاعات درباره گلکسی اس 7 و همچنین گلکسی اس 7 اج مواجه بوده ایم و امروز هم جزئیات بیشتری از این دستگاه ها منتشر شده اند.

جدیدترین خبرهای امروز مجددا مربوط به مدل گلکسی اس 7 و این بار تصویرهایی از دو مدل طلایی و نقره ای این دستگاه است. البته احتمالا سامسونگ آن طور که در سال های اخیر به یک مد در بین تولید کننده ها تبدیل شده اسم های متفاوتی را برای این رنگ ها در نظر خواهد گرفت. اگر یادتان باشد مدل های سال گذشته این شرکت هم دارای نام هایی مانند مروارید سفید، یاقوت سیاه، پلاتینیوم طلایی و تیتانیوم نقره ای بودند و البته دو رنگ خاص توپاز آبی و زمرد سبز نیز به ترتیب برای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج انتخاب شده بود.

گلکسی اس 7

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید البته بسیار واضح به نظر می رسد. تصویر متعلق به مدل طلایی یک دستگاه فیک است که حتما پشت ویترین فروشگاه ها نمونه هایی از آن را دیده اید و تصویر مدل نقره ای هم کاملا واضح است که یک رندر حرفه ای می باشد. به این ترتیب به نظر می رسد تقریبا همه اطلاعات مربوط به گوشی های سامسونگ منتشر شده و خبر بیشتری برای معرفی و سورپرایز در همایش اصلی باقی نمانده است. مگر اینکه سامسونگ برگ برنده ای را برای 2 اسفند ذخیره کرده باشد که البته بعید به نظر می رسد.

mwc2016

دانلود ها پلاس

تکنولوژی جدید