2 مارس

انتشار تصاویری از P9؛ پرچم دار سال 2016 هواوی

انتشار تصاویری از P9؛ پرچم دار سال 2016 هواوی

موفقیت هواوی در سال گذشته میلادی و عملکرد بسیار خوب تلفن های هوشمند میان رده، Sub Premium و رده بالای این شرکت که باعث کسب سهم بیشتری از بازار بین المللی گوشی های موبایل برای چینی ها شد، انتظارات را از این کمپانی بسیار بالا برده است. به علاوه عدم شرکت فعال هواوی در نمایشگاه MWC 2016 نیز یکی دیگر از دلایلی است که باعث می شود هواداران این برند و طیف گسترده ای از خریداران تلفن های هوشمند به شدت در انتظار عرضه پرچم دار سال 2016 این شرکت باشند. همان طور که می دانید هواوی احتمالا قصد دارد P9 را در یک خانواده شامل 4 دستگاه معرفی کند. تا به حال تصاویری از این محصول منتشر نشده بودند اما حالا می توانید اولین تصاویر واضح از رده بالاترین گوشی هواوی را مشاهده کنید.

یکی از شایعاتی که در ماه های اخیر همواره درباره P9 وجود داشته استفاده این دستگاه از دوربین دوگانه است که با توجه به تصاویر می توان صحت آن را مشاهده کرد. باید اعتراف کنیم روش قرار دادن این دو دوربین در بدنه پشتی بسیار حرفه ای بوده و به هیچ عنوان باعث از بین رفتن زیبایی طراحی دستگاه نشده است. سنسور اثر انگشت مربعی شکل، فلش دوگانه  و بخش دیگری که احتمالا یک سنسور برای عکاسی باشد هم در این تصاویر کاملا به چشم می خورند. با توجه به این عکس ها P9 از زبان آشنای طراحی هواوی استفاده کرده و تفاوت زیادی با سایر گوشی های رده بالای این شرکت مشاهده نمی شود.

هواوی پی 9

بر اساس شایعات، مشخصات سخت افزاری P9 عبارت اند از نمایشگر 5.2 اینچی 1080p، پردازنده Kirin 950، باتری با ظرفیت فوق العاده 3900 میلی آمپر ساعت، 3 گیگابایت حافظه RAM، دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی و فضای ذخیره سازی داخلی 32 گیگابایتی. البته احتمالا یک مدل قوی تر با 4 گیگابایت RAM و پردازنده Kirin 955 و شاید هم نمایشگر QHD در صف تولید هواوی قرار دارند و به جز این دو مورد، P9 Lite و P9 Max هم دیگر اعضای خانواده جدید مصحولات این شرکت را تشکیل خواهند داد. هنوز خبری از زمان رونمایی و عرضه نهایی این محصول به بازار نیست.

خبر جدید

آگهی استخدام